Subject: Keskmise kiiruse uurimuse asjus
From: "Marek Strandberg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Apr 2024 10:49:17 +0300

Tere,
Te keskmise kiiruse mõõtmise uuring, mille käigus mõõdeti ca 180 000+ auto
keskmisi kiirusi.
Kas tohin paluda selle kohta täpsemat kokkuvõtet - ehk on teil selle kohta
ka raport, mida saate jagada?

Aga küsimused, millele vastuseid sooviksin on:

Millistel teelõikudel need mõõtmised toimusid?

Kas te panite selle käigus tähele ka seda, mitu inimest oli autos ja
kasutasite neidki andmeid?

Kui tohin paluda ka võimalikult detailselt seda keskmise kiiruse ületamise
statistikat?
Ehk siis jaotust, kus on näha keskmisest lubatud kiirusest hälvete (ka
negatiivsete) ja vastavate sõidukihulkade arvud (või siis protsendid).

Kas te analüüsisite ka seda, et millised autod (margiti, väljalaskeaasta
alusel) millise kiirusega kulgesid?

Kaua see testimine aega võttis ja millised olid sellega seotud kulutused?

Millised võiksid olla kulutused, mida on vaja, et olemasolev
kiiruskaamerate süsteem kohendada keskmise kiiruse mõõtmiseks?

Igatahes ma eelistaksin seda raportit, mille olete ilmselt koostanud ja
sooviksin lugeda seda ja kasutada seda ajakirjandusliku ülevaate
tegemiseks.

Lugupidamisega
Marek Strandberg

teaduse- ja tehnikatoimetuse juhataja

Postimees Grupp

+372 55520108

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

postimees.ee